viernes, 12 de junio de 2009

gutuna

Urtarrilak 13 ostirala,urteak ikusi ez zaitudala,aspaldi hontan ez dizut idatzibaina behin ere ez zaitut ahantzi.oroitzen naiz batera geundeneanhain zoriontsu ginen garaietan,nirekin haserratzen zinenean,zenbat oroitzapen on bapatean,lehenengo maitasun historietaneta igondako mendi magaletanzenbat irri ta negar txikitatik,oraindik jarraitzen dute bizirikfaltan botatzen zaitut ilunetan,barruan ezkutatzen dut gehienetannik betilez jarraitzen dut kantatzenbarneko ohiu guztiak askatzen,gauzei buelta gehiegi ematen,zuk badakizu nolakoa naizen,amets bat bete zait pentsatzen dut maizbaina askotan hutsik sentitzen naizbestela dena dihoa antzera,zail egiten zait zutaz galdetzea.faltan botatzen zaitut ilunetanbarruan ezkutatzen dut gehienetanurtarrilak 13 ostiralaurteak ikusi ez zaitudala,aspaldi hontan ez dizut idatzibaina behin ere ez zaitut ahantzi,gutun batean esan beharreankantuan ausartu naiz azkenean,goraintzi asko etxekoen partezbesarkada handi bat laisterarte!sentipenak jarraituz, min hartuz, egin dugu aurrerabehin lotu ginen eta beti gaude batera,sentipenak jarraitu noizbait nitaz oroitu,urrundu gintuenak berriz batuko gaitu

No hay comentarios: